Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast weer genieten van heerlijke ontbijtjes, lunches en diners in de restaurants van onze hotels. Bij het boeken van uw hotelarrangement kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren. Van de gasten van buitenaf nemen wij geen reserveringen aan, deze kunnen langs komen en worden naar tafel begeleidt.
Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.
Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.
Kan ik weer komen brunchen?
Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om een brunch- of lunchbuffet te serveren.
Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.
Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 16 juni 2021